BT HİZMET YÖNETİMİ
BT Hizmet Yönetimi, sunulan hizmetlerin müşteri algısına göre sürekli iyileştirilmesini sağlamak amacıyla bilgi sistemlerini yönetmek için uygulanan disiplindir.
Dünya çapında en çok kabul gören BT Hizmet Yönetimi yaklaşımı ITIL (Information Technology Infrastructure Library) dır. Yine dünya çapında kabul edilmiş BT Hizmet Yönetimi standartları da ISO/IEC 20000 adı altında toplanmıştır.
Arkas Hizmet Yönetimi ekibi, ITIL ve ISO/IEC 20000 potasında erittiği tecrübesini ve bilgisini, hem şirket içinde hem şirket dışında, BT hizmetlerinin geliştirilmesi amacıyla sunmaktadır.
Hizmet Yönetimi ekibinin sunduğu hizmetler, 4 ana başlık altında toplanmaktadır:
Referanslar:
Ülker
Şekerbank
Teb
Koç Sistem
THY
BT Bilgi
TFKB
Bilgi Üniversitesi
Tofaş
Destek Bilgisayar
Marport
Güneş Sigorta
Maliye Bakanlığı Gelirler İdaresi
Güneş Sigorta – Bilgi İşlem Yönetimi Departmanı
Tofaş – Bilgi ve İletişim Teknolojileri Departmanı
Türk Hava Yolları
TEB – Türkiye Ekonomi Bankası
Sabancı Üniversitesi
Data Market
Tofaş